Ciekawostki

Dlaczego adidas?

adidas liderem rynku dzięki UEFA EURO 2012™

Na konferencji prasowej w Warszawie, Herbert Hainer CEO adidas Group ogłosił plany

adidas dotyczące przejęcia pozycji lidera na polskim rynku. Dzięki turniejowi UEFA EURO

2012™ marka zamierza zostać liderem kategorii football już w przyszłym roku. Na Ukrainie,

gdzie adidas ma silną pierwszą pozycję, planuje zwiększać przewagę nad konkurentami.

“Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2012™, wykorzystamy to wydarzenie do osiągnięcia

pozycji lidera na polskim rynku do 2015 roku i dominacji w kategorii football już w 2012.”

– mówi Herbert Hainer, CEO adidas Group. „Polska i Ukraina po raz pierwszy w historii

zostaną gospodarzami tak ważnego turnieju jak UEFA EURO™. Wszyscy jesteśmy

podekscytowani tym wydarzeniem i zamierzamy wykorzystać UEFA EURO 2012™ w

naszych globalnych działaniach, jako platformę do prezentacji marki i nowych innowacyjnych

produktów.”

Jako Oficjalny Sponsor, Dostawca Sprzętu i Licencjobiorca UEFA EURO 2012™ adidas

przygotował i dostarczy oficjalną piłkę meczową turnieju, której premiera odbędzie sie na

początku grudnia br. oraz wyposaży w odpowiednie stroje i sprzęt oficjeli, sędziów oraz

wolontariuszy. Ekwipunek otrzymają również różne programy dla młodzieży takie jak np. Ball

Kids czy Player Escort. Pierwsze produkty przygotowane z myślą o UEFA EURO 2012™ są

już dostępne w sklepach.

Najważniejszym elementem drogi do sukcesu na polskim rynku będzie wykorzystanie

siły i potencjału, jaki niesie turniej UEFA EURO 2012™ oraz współpraca z największymi

gwiazdami i federacjami piłkarskimi w Polsce i na świecie. Rozwój sieci sprzedaży to kolejny

element. Ponadto marka adidas będzie realizować w nadchodzących miesiącach szereg

silnych kampanii reklamowych. Niebawem na rynku pojawią się nowe przełomowe pod

względem technologicznym produkty, takie jak oficjalna piłka meczowa UEFA EURO 2012™

Aktualnie adidas Group (marki adidas oraz Reebok) to lider na polskim rynku sportowym,

dzięki silnym markom, innowacyjnym produktom i dobrze rozwiniętej sieci sprzedaży. W

jej ramach adidas Group posiada 58 salonów jednomarkowych (marka adidas lub Reebok),

15 sklepów dwumarkowych (adidas i Reebok) oraz współpracuje z ponad 800 sklepami

wielomarkowymi.

adidas i piłka nożna

Jako piłkarska marka numer jeden na świecie, adidas jest Oficjalnym Sponsorem i dostawcą

piłek meczowych na wszystkie najważniejsze turnieje FIFA i UEFA w tym FIFA World Cup™,

UEFA EURO™ oraz UEFA Champions League. Ponadto adidas jest partnerem wielu

federacji piłkarskich na całym świecie, wśród nich znajdują się aktualni Mistrzowie Świata i

Europy Hiszpanie, oraz drużyny: Ukrainy, Rosji, Argentyny, Niemiec, Danii, Grecji, Japonii i

Marka współpracuje także z najlepszymi klubami piłkarskimi jako partner techniczny, w

Polsce są to: Legia Warszawa, Wisła Kraków, Lechia Gdańsk, a w Europie: Chelsea FC, FC

Bayern Munich, Liverpool FC, Real Madrid, Olympique Maseille oraz AC Milan.

Do grona międzynarodowych gwiazd piłkarskich promujących produkty marki adidas należą:

Ireneusz Jeleń, Rafał Murawski, Patryk Małecki, Lukas Podolski, David Beckham, Diego

Forlán, Kaká, Lionel Messi, Arjen Robben, Bastian Schweinsteiger czy David Villa.

O adidas Group

adidas Group jest jednym z globalnych liderów w branży sprzętu sportowego. Oferuje szeroki

asortyment produktów takich marek jak adidas, Reebok, TaylorMade, Rockport i Reebok-

CCM Hockey. Siedziba firmy znajduje się w Herzogenaurach w Niemczech.

Grupa zatrudnia

na świecie ponad 44 000 pracowników i w 2010 roku wygenerowała sprzedaż na poziomie

12 mld euro.

Similar Posts