Moda

Dlaczego ekologiczne torby?

Z początkiem kwietnia br. ruszyła kampania billboardowa dla marki Greenbag. To ekologiczne torby na zakupy, które stanowią alternatywę dla popularnych jednorazowych i szkodliwych dla środowiska toreb foliowych. Kampania ma charakter wizerunkowy i potrwa do 15 kwietnia. Celem kampanii jest wykreowanie i budowanie świadomości marki wśród konsumentów, poprzez stworzenie alternatywy dla gromadzenia góry reklamówek foliowych, rozdawanych nam przez markety „w prezencie”. Kampania podkreśla ekologiczny charakter produktu, jego estetykę, pojemność oraz długi okres eksploatacji.

071007a.JPG

Na potrzeby kampanii outdorowej wykorzystano 400 bilbordów na terenie całego kraju. Kampania objęła zasięgiem 17 miast, z czego głównymi ośrodkami są Toruń, Poznań, Trójmiasto i Warszawa. Za kreację i zakup nośników reklamowych odpowiedzialna jest agencja reklamowa Marpress. Działania PR dla marki Greenbag prowadzi agencja Edelman Polska.
Toruńska spółka Gam jest pierwszą polską firmą wprowadzającą do super i hipermarketów polipropylenowe, ekologiczne torby wielorazowe, które za granicą powoli zaczynają zastępować jednorazowe torby foliowe.

Similar Posts