Dlaczego strona www Twojej firmy nie przynosi dużych korzyści?

Dlaczego strona www Twojej firmy nie przynosi dużych korzyści?

autorem artykułu jest Łukasz Stokłosa



palmtop_series_1
Zwróć uwagę na to, że w internecie umieszczone są setki tysięcy stron firm, które mówią Tobie, iż ich twórcy wykazują brak jakiegokolwiek pojęcia o podstawowych prawach marketingu rządzących w sieci.





Strony takie zamieszczone są w internecie i nic nie robią, nie pracują dla firm, nie przynoszą zysków. Wiszą sobie bez żadnej funkcji w przestrzeni wirtualnej wydając świadectwo o skandalicznym braku kompetencji i koncepcji swoich właścicieli. Taka jest brutalna prawda.





Jednak niektóre firmy mają wyraźnie więcej “powodzenia w biznesie”, ich strony www przyciągają setki klientów na dobę. Niewiele ma to jednak wspólnego z powodzeniem. To jest raczej wynik zastosowania odpowiednich strategii marketingowych i zrozumienia istoty funkcjonowania internetu oraz dostosowania do potrzeb nowego internetowego środowiska tradycyjnych technik oraz narzędzi marketingowych.





To zatrważające jak tradycyjni, teoretyczni specjaliści marketingu nie rozumieją natury internetu i nie mają pojęcia jak funkcjonuje sieć ze swoimi mechanizmami psychologicznymi.





Uwierz mi, spotkałem takich wielu.





Większość właścicieli firm traktuje to medium, jak gazetę, radio czy telewizję w których użytkownicy automatycznie dowiadują się o ich istnieniu. Lub traktują internet jak ulotki promocyjne, które lądują pod drzwiami Twojego domu i w Twojej skrzynce na listy.





Internet jest odwrotnością tego wszystkiego i tu każdy sam decyduje, co chce przeczytać i oglądnąć. Tutaj klientowi nie wrzucisz niczego na siłę, to on sam szuka informacji, której tak naprawdę potrzebuje i jeśli na stronie www Twojej firmy wzbudzisz w nim zainteresowanie, zmotywujesz go do dalszego czytania Twoich stron, to wygrałeś.





Strona www Twojej firmy nigdy nie przyjdzie do klienta sama. To klient musi jej poszukać, a Ty daj mu chociaż jeden dobry powód aby to zrobił.





Czy Ty tak już działasz?





Założę się, że słabo lub wcale!






Pomyśl, gdy “słono płacisz” za reklamę w prasie, czy radio to kupujesz na moment czytelnika albo słuchacza. Wypełniasz miejsce w gazecie lub czas spotu reklamowego czym tylko chcesz bo kupujesz klienta.





W internecie nie pomoże Tobie nawet gdybyś kupił 1 000 000 GB przestrzeni na swoją stronę www. W rzeczywistości internetowej nie robi to żadnej różnicy. Tu uwagę klienta możesz pozyskać umiejętnością zaoferowania usług czy produktów Twojej firmy w taki sposób, aby klient na Twojej stronie www zatrzymał się, pozostał na niej dłużej, powracał nieustannie i w końcu zareagował w ten właściwy dla Ciebie sposób.





Aby zjawił się u Ciebie i kupił Twoje usługi lub towary.





Jeśli pragniesz promować się w internecie i zdobywać nowych klientów to musisz dać ludziom powody aby wybrali stronę www Twojej firmy wśród tysięcy pozostałych.





Pamiętaj, internet nie jest przypisany do danego miejsca. Dlatego firmy z Gdańska, Warszawy czy nawet spoza granic Polski mogą odławiać Twoich klientów np. w Krakowie. Jeśli ich sprzęt do połowu będzie lepszy niż Twój, to zostaniesz bez klientów 🙁





Zerknij teraz w zakamarki Twojej pamięci i powiedz mi, ile stron w internecie odwiedziłeś, które wyglądały wspaniale tylko że tak naprawdę nie mogłeś się doczekać kiedy je opuścisz. I powiedz też, na ilu stronach byłeś “innych”, gdzie pomimo skromniejszego wyglądu, pozostałeś dłużej, czytając ich zawartość z zapartym tchem.





Jestem ciekawy, jak bardzo chcesz wiedzieć, co różni te strony?





Więc zacznij poznawać zasady funkcjonowania skutecznych narzędzi marketingowych tego gigantycznego medium, jakim jest internet już teraz, aby za kilka lat nie żałować, że nie było Twojej firmy w tym wyścigu po sukces.





Bądź jednym z tych przedsiębiorców, którzy z uśmiechem na twarzy będą mogli spojrzeć na tysiące nowicjuszy dla których wykorzystanie internetowych narzędzi marketingowych aby zwiększać swoje dochody to czarna magia.






Łukasz Stokłosa – trener, doradca marketingowy i strategiczny DobraStrategia.pl

“Jak Napisać Ofertę Nie Do Odrzucenia?”


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Similar Posts