Wiadomości Branżowe

mBank uruchamia pierwszą platformę walutową stworzoną od podstaw z myślą o MSP

Lider innowacji w bankowości online przygotował nowe rozwiązanie dla firm. Dzięki mPlatformie Walutowej przedsiębiorcy nie tylko zaoszczędzą pieniądze, ale i czas. Usługa oferowana jest bez dodatkowych opłat, a przeprowadzenie transakcji zajmuje chwilę. Dodatkowo, bank gwarantuje wsparcie dealerów walutowych.

mPlatforma Walutowa to nowe narzędzie w serwisie bankowości elektronicznej mBanku. Rozwiązanie przeznaczone jest dla klientów z segmentu MSP.

– To najbardziej ergonomiczna i intuicyjna platforma na rynku. Aby dokonać transakcji wymiany walut, wystarczą dwa kliknięcia – mówi Jarosław Stefański, manager wydziału produktów dodatkowych w departamencie małych i średnich firm mBanku. – Ponadto, w przeciwieństwie do kantorów internetowych, transakcja rozliczona jest natychmiast, a pieniądze trafiają na konto klienta od razu, bez wielogodzinnego oczekiwania na realizację transakcji. Klient nie musi też logować się do osobnego systemu – dodaje Stefański. Dzięki zintegrowaniu usługi z serwisem bankowości elektronicznej, z którego na co dzień korzysta klient, wszystkie wykonane operacje widoczne są w jednym miejscu.

Adam Pers, dyrektor departamentu sprzedaży rynków finansowych mBanku, tłumaczy, że w przeciwieństwie do konkurencyjnych rozwiązań, mBank nie zdecydował się na udostępnienie małym firmom rozwiązań dedykowanych korporacjom. – mPlatforma Walutowa to narzędzie od podstaw zbudowane z myślą o mikro i średnich przedsiębiorcach. Usługa łączy w sobie nowoczesną technologię, dostępną w bankowości detalicznej mBanku, z doświadczeniem i poziomem cen, dostępnym dla rynku korporacyjnego. Klient otrzymuje pełny zakres transakcji, których potrzebuje: natychmiastowe, SPOT oraz oferty walutowe – wylicza Pers.

Chociaż wszystkie transakcje walutowe można wygodnie przeprowadzić w trybie online, mBank w ramach usługi gwarantuje każdemu przedsiębiorcy także wsparcie dealerów walutowych. – Dealer, będąc źródłem wiedzy o rynku, zdejmuje z barków klienta konieczność obserwacji sytuacji rynkowej. Pomoże wybrać moment, w którym należy przeprowadzić transakcję, oraz wesprze w negocjacji cen dla transakcji niestandardowych – informuje Jarosław Stefański z mBanku.

mPlatformę Walutową mBanku wyróżniają:

  1. Prosta obsługa – narzędzie dostępna bezpośrednio w serwisie transakcyjnym. Klient nie potrzebuje dodatkowych loginów czy haseł.
  2. Szybkość – aby kupić lub sprzedać walutę wystarczą dwa kliknięcia. Z badań mBanku wynika, że klient przed zawarciem transakcji pięć razy sprawdza aktualne kwotowania walut. Dzięki maksymalnemu uproszczeniu tego procesu, użytkownicy mPlatformy Walutowej oszczędzają cenny czas.
  3. Wsparcie banku – każdy klient otrzymuje wsparcie dealera, który zdejmuje z jego barków potrzebę śledzenia sytuacji rynkowej i wyszukiwania momentów, w których kurs waluty jest korzystny dla jego firmy.
  4. Elastyczność – oprócz standardowej transakcji zakupu/sprzedaży waluty, klienci mogą składać oferty walutowe (transakcje, w wypadku których to klient określa interesującą go cenę; w przypadku jej osiągnięcia przez rynek, transakcja zostaje zrealizowana automatycznie).

mPlatforma Walutowa, stworzona od podstaw z myślą o potrzebach firm z segmentu MSP, to doskonałe uzupełnienie nagradzanej na całym świecie bankowości elektronicznej mBanku. W jej ramach mali i średni przedsiębiorcy mają dostęp zarówno do nowego narzędzia walutowego, jak i innych innowacyjnych rozwiązań. Firmom, tak jak i klientom indywidualnym, przyda się mNawigacja finansowa (pozwalającą efektywniej zarządzać wydatkami) oraz m.in. dostęp do Eksperta Online (czyli wirtualnego oddziału, czynnego całą dobę).


dostarczył infoWire.pl
Źródło Grupa mBank. Dostarczył netPR.pl

Similar Posts