Wiadomości Branżowe

Nestlé przedstawia batona LION w nowej odsłonie

Od września baton LION ma ulepszoną recepturę i odświeżone opakowanie, dzięki czemu jest teraz bardziej chrupiący, a jego wygląd stał się bardziej drapieżny. Nowy super kruchy wafelek przełożony kremem, oblany ciągnącym się karmelem i obsypany jeszcze bardziej chrupiącymi płatkami pszennymi sprawia, że masz na niego naprawdę wielką ochotę.

Nowe opakowanie batona LION jest bardziej drapieżne. Większa grafika lwa sprawia, że wygląd jest bardziej agresywny i przyciąga wzrok. Hasło umieszczone na opakowaniu nie pozostawia wątpliwości – baton LION naprawdę jest bardziej chrupiący! Dorwij go i się przekonaj! W nowej odsłonie dostępne są wszystkie batony: LION, LION white i LION peanut. W sklepach pojawiły się również odświeżone displaye z większym logo i prostszym tłem, dzięki czemu jeszcze bardziej wyróżniają się na półce.

Nowe opakowania batonów LION oraz materiały POS przygotowała agencja Lemon Tree Sp. z o.o. Relaunch wspiera kampania w telewizji i Internecie. Za adaptacje reklamy odpowiedzialna jest agencja JWT Warszawa Sp. z o.o. Za zakup mediów odpowiada MEC Sp. z o.o. Marka ma również własny profil na platformie Facebook. Już dziś możesz dołączyć do jej fanów na Facebook.com/lionPL.

***

Gdy dopadnie Cię ochota na coś słodkiego, nie ma nic lepszego niż baton LION. Kruchy wafelek przekładany kremem, oblany ciągnącym się karmelem, obsypany płatkami pszennymi i oblany polewą kakaową to pyszna, słodka przekąska. Należąca do firmy Nestlé marka LION oferuje również mocno orzechowego LION peanut oraz batona LION w białej polewie. Z myślą o największych jego miłośnikach, baton dostępny jest również w opakowaniu zawierającym dwie sztuki, a także w multipacku. Wystarczy sięgnąć po którykolwiek z tych wariantów, by obudzić w sobie lwa.

 

Similar Posts